Skoči na glavno vsebino
Select Page

Nedelja, 29. 5. 2022

Ponedeljek, 30. 5. 2022

Danes smo dan začeli ob 9.00 v šoli, kjer je bila dobrodošlica. Zelo so nas razveselili prijatelji, ki jih nismo že dolgo videli. Nato smo šli v telovadnico, kjer smo se razdelili v ekipe in se podružili in tekmovali. Potem smo šli jest. Po jedi smo se zbrali pred šolo ter z busom odšli po mestu. Medtem smo se malo ustavljali po postajah ter si pogledali veliko znamenitosti. Potem smo se pa spet zbrali pred šolo, se slikali ter prišli v jedilnico, kjer smo naredili plakat o znamenitostih, ki smo si jih ogledali pred nekaj časa. Ko smo to končali, smo se vrnili k svojim gostiteljem.

Tilen in Kris

Torek, 31. 5. 2022

Ko smo šli v Lublin, smo se najprej sprehodili po mestu, kjer nam je vodička povedala več o stavbah v Lublinu. Ogledali smo si grb Lublina, na katerem smo videli kozla, ki je jedel grozdje, cerkev, grad in veliko drugih znamenitosti. Nato smo se z avtobusom odpeljali do reke, na kateri smo kajakali. Na poti smo se ustavili in pojedli malico. Na koncu pa smo se ustavili še na jasi, na kateri smo pekli klobasice, ter se vrnili nazaj. Vse skupaj je trajalo od 8.00 zjutraj do 8.00 zvečer. Dan je bil zabaven in zanimiv.  (Lana, Vesna, Kiana)

Sreda, 1. 6. 2022

Dan smo začeli ob 9:00. Ko smo se vsi zbrali, smo pripovedovali legende. Potem smo imeli malico, po malici pa smo Portugalci in Slovenci predstavili eno svojih legend v obliki dramske igre. Nato smo pojedli kosilo in se z avtobusom odpeljali do lončarja, kjer smo nekateri poskusili narediti posode iz gline; nekateri pa so si tam kupili kakšen glinen izdelek. Z avtobusom smo se potem odpeljali na sladoled, od tam pa smo peš šli nazaj do šole. Tam smo imeli kratko pavzo, potem pa so svoje legende v obliki dramske igre predstavili še Italijani in Poljaki. Dan smo zaključili ob 17:10.  (Izak in Matevž)

Četrtek, 2.6.2022 – izlet v Varšavo

Petek, 3.6.2022

Jutro smo začeli s kvizom Kahoot o Poljski. Ponosno lahko povemo, da smo zopet ubranili slovensko čast pri kvizih, saj smo zasedli drugo, tretje in peto mesto. Prvo nam je speljal portugalski učitelj Miguel. Po kahoot-u so se dogovorili da bosta pred kosilom svoji stojnici predstavili poljska in italijanska ekipa. Na poljski smo lahko poskusili tradicionalno hrano, na italijanski pa preizkusili razne geste z rokami in si ogledali sicilijanske noše. Po kosilu pa smo prišli na vrsto Slovenci in Portugalci. Mi smo začeli s plesom Požugana in Ob bistrem potočku je mlin, nadaljevali pa s splošnim kvizom o Sloveniji ter predstavitvijo regij. Portugalska ekipa pa je predstavila dva svoja plesa in zapela nekaj pesmi. Dan v šoli smo končali z Erazmus modno revijo. Krisa in Tilna smo oblekli v prečudoviti dekleti in se pozabavali z ogledom drugih sodelujočih. Za zaključek izmenjave pa smo se peš odpravili do jezera, le nekaj minut od šole, kjer smo dan zaključili s piknikom. Igrali smo odbojko, nogomet, se pogovarjali in nasploh zelo zabavali. V imenu vseh lahko rečemo da smo na izmenjavi zelo uživali in smo žalostni da odhajamo, vendar veseli za spomine. Z veseljem bi se še kdaj vrnili.

Nika, Miša, Polonca

(Skupno 201 obiskov, današnjih obiskov 1)
ZAPRI
Avtorske pravice
Razen tam, kjer je drugače opredeljeno,vsebinana tej stranije licencirano pod Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International licenco.