Skoči na glavno vsebino
Select Page

Petek:

Včeraj smo zopet spoznavali zanimive lokacije na različne načine, izdelovali predstavitve in se pripravljali na končno predstavitev, ki bo danes dopoldne.
Zvečer smo igrali nogomet, košarko in namizni tenis, po večerji pa smo imeli zaključni večer s plesom. Bilo je lepo.

V Ljubljano se vrnemo med 15.15 in 15.45.

Sreda:

Dobro naspani smo se prebudili v megleno in oblačno jutro. Še dobro, da se ne vidi, kakšno vreme imate v notranjosti…
A ker se ne damo, smo se dobre volje zapodili našim današnjim ciljem naproti. Fotografi so odšli proti Piranu in Izoli, športniki pa tudi, le da peš in z drugimi nameni. Ostali dve skupini pa smo šli v sečoveljske soline. In to ne kar tako, temveč s kanuji. Preveslali smo soline po dolgem in počez. Si ogledali muzej solinarstva, školčišča, bazene ribogojnice Fonda, welness Lepa Vida, spoznavali ptice in še mnogo zanimivih reči. Po kosilu smo zopet zbirali vtise, analizirali podatke in se pripravljali na predstavitve, ki sledijo v petek. Za nagrado smo se pozno popoldne odšli kopati na bazen. Kako je prijalo… Po izvrstni večerji je sledil kviz kjer se je sedem ekip pomerilo v poznavanju Slovenije, športa, geografije, biologije, tehnike in še čem. Nagrade so bile kratke, a sladke za vse. Jutri pa zopet akcija. Dodanih je precej novih fotografij.

V petek se predvidoma pred šolo vrnemo od 15.15 do 16.00.

Torek:

Po mirni noči in dobrem zajtrku smo se po skupinah odpravili do različnih lokacij. Dve  skupini sta raziskovali strunjan, strunjanske soline in klif. Tretja skupina je odšla na ogled Kopra s kolesi po nekdanji trasi ozkotirne železnice Poreč – Trst. Četrta skupina pa si je ogledala Piran in akvarij. Po kosilu smo urejali in analizirali zbrane podatke. Končno je napočil prosti čas, ki smo ga različno izkoristili (nogomet, košarka, fitnes, druženje, namizni tenis). Po večerji sledi nočni sprehod do Portoroža. Ker bomo pridni, si bomo zaslužili sladoled v znameniti slaščičarni. Jutri pa v nove zmage…

Ponedeljek:

Po namestitvi smo imeli skupni sestanek, kjer smo se seznanili s pravili bivanja v domu in načinom dela v tem tednu. Po skupinah smo se dogovorili o prihodnjem delu in nato odšli na teren. Začeli smo z zabavnimi igrami pri katerih je potrebno skupinsko sodelovanje saj bo le-to potrebno pri našem delu v tem tednu. Po večerji pa gremo na nočni sprehod okoli sečoveljskega rta…

Nekaj fotografij je že v galeriji.

Učenci 8. razreda so ob 11.15 uspešno prispeli v šolo v naravi. Želimo jim ustvarjalen in prijeten teden.

(Skupno 52 obiskov, današnjih obiskov 1)
ZAPRI
Avtorske pravice
Razen tam, kjer je drugače opredeljeno,vsebinana tej stranije licencirano pod Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International licenco.